Hard werken en koude biertjes - Reisverslag uit Eton, Australië van Marloes Lange - WaarBenJij.nu Hard werken en koude biertjes - Reisverslag uit Eton, Australië van Marloes Lange - WaarBenJij.nu

Hard werken en koude biertjes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

19 April 2015 | Australië, Eton

Hello!
Ja we leven nog hoor, geen paniek! Duurde even voor ik wat tijd vond om wat neer te tikken.
Maar goed, waar zal ik beginnen? Well, good friday was a really good one! Zijn met de firetruck (geweldig ding! En enigste voertuig waar we met ze 7e in passen) de bergen in gegaan bij Eungella, naar wat bijzonder mooie en niet bekend plekjes met veel zoetwater schildpadden en uitzicht over de vallei. Vanuit daar een pittige hike gedaan door het regenwoud bij de Finchant gorge, (sweat everywhere!) maar was het driedubbel dwars waard hoor. Zie foto's!! Met Pasen besloten we, omdat we al een tijdje geen zee hadden gezien, met de familie mee te gaan naar hen beachhouse in Seaforth. Klein paradijsje op zich daar poeh! Paar fijne daagjes gehad met de familie en ontzettend lekker eten! Na al dat feest en gevreet was het wel weer tijd om wat te werken. Thij doet nog steeds veel dingen in tuinen en op het land met de mannen. Hij heeft laatst geholpen bij het brandmerken en castreren van het vee (yegh!). Ik vind het maar sneu voor die kalfjes dus zit ik weer tussen de roddelende huisvrouwen van alles en nog wat schoon te maken. Af en toe werken we samen in de tuinen of bij de shed, beetje opruimen en rommelen. Het werk is dus wel te doen, maar de warmte maakt het wel wat zwaarder dan normaal. Zijn wij arme Hollanders toch helemaal niet tegen bestand! Gelukkig staat er altijd een koud biertje voor ons klaar aan het einde van de dag. In de weekenden verzint Anthony vaak wat leuks om te doen met het hele gezin en neemt die ons na alles mee (vrienden, verschillende stukken land, strand, bowlen, verjaardagen en zelfs kinderfeestjes). Dus wij vervelen ons niet hier! We gaan nu nog 1 weekje doorwerken op de farm en dan is het, na een maand in Eton, wel tijd om verder te rollen. Richting Cairns baby! Yeeew!

Natuurlijk hoort er een nummertje bij: Xavier Rudd - Come let go

Dikke kussen vanuit het drukke boerenleven in Australië!

• 19 April 2015 - 16:55

Anita:

Ik zit nu op de boot, terug van een weekend Vlieland, jullie verslag te lezen! Lekker in het zonnetje!! Wat een mooi reisverslag!!

• 20 April 2015 - 15:16

Ciska :

Wauw jullie zijn helemaal opgenomen in the family, superleuk dat ze jullie overal mee naar toenemen! Zo ontdek je the real australian life. Ik geniet elke keer van jullie verslag. Ben nu alweer benieuwd naar jullie volgende avonturen

• 26 April 2015 - 18:21

Henrie:

Mooi avontuur jongens , ik wens jullie nog veel veel plezier

• 26 April 2015 - 18:22

Henrie:

Mooi avontuur jongens , ik wens jullie nog veel veel plezier

hier is het nu wat kouder buiten in nederland .
    19 april waren jou papa en mama bij ons op bezoek geweest in castenray en we hebben jullie foto, bekeken en wat jullie allemaal hebben gedaan en zo dat was super vet en gaaf hoor jaja.
    ze hebben achter buiten gestaan en op het bank je achter buiten en hebben ook gezeten in castenray in nederland en ze hebben veel over jullie gekletst hoor ja zeker hoor jaja en ze hebben ook mij naar horst gebracht met de auto naar horst toe .

• 27 April 2015 - 16:59

• 27 April 2015 - 16:59