Still no worries! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Marloes Lange - WaarBenJij.nu Still no worries! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Marloes Lange - WaarBenJij.nu

Still no worries!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

13 Maart 2015 | Australië, Rainbow Beach

Hey there!

De goldcoast hield ons nog even in haar greep dus we zijn iets langer gebleven. Ontdekten dankzij een local een ontzettend mooie waterval (bijna magisch) in Springbrook national park waarin we konden zwemmen, heel tof! Zijn daar ook mount Tambourin opgetuft met ons huisje op wielen (busje vond de tocht niet zo leuk, but we made it!) Boven had je een totaal plaatje van de Gold coast, zeker de moeite waard. Daar in de avond zagen we trouwens super veel flying foxes uit de bergen komen, dan spreek je echt over honderden. Dat vonden we al heel bijzonder om te zien.. Maar na een regenbui die nacht hingen de vleermuizen 's ochtends in de bomen zich op te warmen, dat was pas echt bizar. We wisten niet waar we moesten kijken, het waren er zoveel, gewoon onwerkelijk! (Wel echt stinken joh, poeh hey) Maar goed, totale chaos 3.0 ging in: Dwars door Brisbane gereden, hier zijn we ook maar snel weer weg gegaan (iets voor op de terugweg dan maar, dan moeten we ook wat te doen hebben toch). Weer in totale rust (moet je wel hebben met dit weer) hebben we de Sunshine coast afgereden, waar we de sterkste stroming tot nu toe hebben meegemaakt in de zee (dan hebben we het over '1 golf en waar is mijn bikini gebleven' sterk). De zee is hier ook een machtig iets hoor, je leert er wel echt respect voor te hebben. En oh jongens, de sterren!!! Dat ik daar nog niks over heb geschreven, foei zeg. Want wat is dat overweldigend mooi hier. Vooral als we ergens campen in the middle of nowhere, dan zie je de melkweg met zijn duizenden sterren heel duidelijk. (Stiekem willen we ook nog naar de outback want daar schijnt het nog mooier te zijn, maar dat is nog even aankijken of dat gaat lukken.) Nu staan we vast in Rainbowbeach voor 6 dagen met een kapotte waterpomp, beetje balen maar we hebben een tourtje naar Fraser island geboekt voor 3 dagen dus dan kan die mooi gemaakt worden als wij weg zijn. Staan nu naast een hostel dus wij kunnen ons die andere 3 dagen ook wel vermaken hier. Still no worries! Duur weekje zo hoor dat wel, binnenkort maar eens werk zoeken..

Even weer een kleine sfeerimpressie: Xavier Rud - Follow the sun

Dikken kussen uit het warme (we zweten ons kapot!) en geweldige Australië.

• 13 Maart 2015 - 17:17

Anita:

Mooie foto's van de flying foxes!! Jullie houden het wel spannend met jullie camper!!

Veel plezier!! X

• 13 Maart 2015 - 18:06

Ciska En Jenny:

Superleuk weer om te lezen, lekker chillen op fraser island! Balen van de bus niet echt een bus om de outback mee in te gaan. Groetjes en geniet maar dat lukt wel

• 13 Maart 2015 - 19:40

Rennie:

Weer een leuk verslag Loes !!
    Fantastische tijd daar aan de andere kant van de wereld : - )
    Geniet maar goed van alles.

ps als jullie de outback in gaan : goed voorbereid op reis gaan ( incl bussie...)

groetjes

Rennie