LET'S GO! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marloes Lange - WaarBenJij.nu LET'S GO! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marloes Lange - WaarBenJij.nu

LET'S GO!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

08 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Lieve lezers,

De tassen zijn ingepakt, het feestje is gevierd en de nodige kusjes en knuffels zijn uitgedeeld: We zijn er helemaal klaar voor! Morgenmiddag stijgen we om 13:20 uur op met China-airlines vanaf Schiphol. Na de 2 tussenstops, in Bangkok en Taipei, komen we aan in Sydney om 11:20 uur (Australische tijd). Dan is het bij jullie 02:20 uur in de nacht van dinsdag op woensdag.

Even ter verduidelijking: In Australië heb je 3 tijdzones, Bijvoorbeeld in New South Wales, Australian Capital Territory, Victoria en Queensland is het nu 9 uur later dan in Nederland. In Zuid-Australië en Northern Territory is het nu 8,5 uur later en in West-Australië is het nu 7 uur later. Dit veranderd ook weer als de wintertijd in gaat daar, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen!

In ieder geval: De eerste week zitten we in ons 'home away from home' in Sydney. Dat is een beachhostel van Australian Backpackers (waar wij onze reis bij geboekt hebben). Daar zullen wij de eerste dagen nog wat zaken regelen qua medicare etc en natuurlijk onze eerste indrukken opdoen! Het beachhostel is ook ons contactpunt in Australië waar we op terug kunnen vallen en waar de post heen gestuurd kan worden. Zij zullen vanuit daar het naar ons opsturen, want wij kunnen natuurlijk overal en nergens zijn... Want na de eerste week ligt alles open jongens, we gaan het dus nog meemaken waar we terecht komen! Spannend!!

Ik hou jullie op de hoogte!
Dikke kussen van ons.

Adres van ons home away from home:
Sydney Beachhostel

Daniek:

Heel veel plezier !

• 09 Februari 2015 - 08:07

Wim En Mia:

Marloes en Tije een hele goede reis en veel plezier.

• 09 Februari 2015 - 21:12

Anita:

Lieve Thije en Marloes, heel veel plezier!! Ik kijk uit naar jullie verhalen! X

• 14 Februari 2015 - 21:11

Barrie Foodmaster:

Heel veel plezier saampjes. Een super fantastische tijd toegewenst.!!!! Barrie.